Co je Klarna?
Klarna je platební služba, která Vám pomůže koupit zboží, které chcete nebo potřebujete. V současnosti používá Klarnu přes 100 milionů lidí na celém světě ve více než 200 000 online obchodech. Klarna je k dispozici v Shop.
Jak funguje platba ve 3 splátkách?
Způsob platby Klarna ve 3 splátkách je úvěrový produkt, který Vám umožní rozložit náklady na nákup do 3 stejných splátek. Společnost Klarna bude platby strhávat přímo z Vaší debetní nebo kreditní karty, takže se nemusíte obávat, že byste nějakou platbu vynechali. První platbu Klarna provede při nákupu, druhou o 30 dní později a poslední platbu 60 dní od data nákupu. Pomocí aplikace Klarna si můžete kdykoli prohlédnout své minulé a budoucí platby.
Mám nárok na platbu ve 3 splátkách?
Pokud chcete používat Klarnu, musíte splňovat tyto podmínky:
- Mít bydliště v České republice
- Mít nejméně 18 let
- Mít platnou bankovní kartu
- Mít pozitivní úvěrovou historii
- Mít možnost přijímat ověřovací kódy prostřednictvím SMS
Mohu mít více objednávek s platbou ve 3 splátkách současně?
Ano, můžete. Pokud se Vám v online pokladně zobrazí způsob platby Klarna ve 3 splátkách, je Vám tento typ platby k dispozici. Pokaždé, když zvolíte platbu ve 3 splátkách, Klarna zkontroluje, zda můžete použít tento typ platby znovu pro každý další nákup.
Co Klarna zohledňuje při posuzování mé žádosti?
Klarna nabízí platbu ve 3 splátkách na základě několika faktorů, jako je výše nákupu a historie předchozích objednávek. Své šance na získání možnosti zaplatit ve 3 splátkách můžete zvýšit tím, že uvedete své celé jméno, přesné údaje o adrese a zvolíte zaslání objednávky na svou registrovanou fakturační adresu. Všechny objednávky jsou posuzovány individuálně. To, že Vám již dříve byla nabídnuta možnost platit ve 3 splátkách, neznamená, že Vám bude nabídnuta u každé objednávky. Naopak, pokud byla Vaše žádost o tuto službu zamítnuta, neznamená to, že bude zamítnuta i pro budoucí objednávky.
Jaké jsou limity pro platební metodu Klarna?
Níže jsou uvedeny limity platební metody Klarna:
3 bezúročné platby - min: 850 CZK, max: 70000 CZK
Co musím při nákupu uvést?
Pokud si chcete něco koupit pomocí platby Klarna ve 3 splátkách, musíte uvést své telefonní číslo, e-mailovou adresu, aktuální fakturační adresu a údaje o své kreditní nebo debetní kartě. Pokud Vás bude společnost Klarna potřebovat naléhavě kontaktovat, použije Vámi uvedené telefonní číslo. Jakékoli další informace, které s Vámi společnost Klarna bude potřebovat sdílet, Vám zašle na Vaši e-mailovou adresu.
Jak mohu společnosti Klarna splácet?
Společnost Klarna Vám z debetní nebo kreditní karty, kterou jste uvedli při nákupu, strhne platbu ve 3 splátkách. První platbu Klarna provede při nákupu, druhou platbu po 30 dnech a poslední platbu po 60 dnech ode dne nákupu. Pomocí aplikace Klarna si můžete prohlédnout minulé i budoucí platby.
Mohu zaplatit před datem splatnosti?
Ano. Stačí přejít do aplikace Klarna nebo se přihlásit na Klarna.com/cz.
Jsou mé platební údaje v bezpečí?
Používáme nejvyšší bezpečnostní standardy k ochraně Vašich dat a osobních údajů.
- Všechny platební údaje jsou bezpečně zpracovávány
- Obchod nepředává ani neuchovává žádné údaje
- Všechny transakce probíhají prostřednictvím zabezpečených připojení podle přísných bezpečnostních protokolů
- Svůj propojený bankovní účet nebo kartu můžeš kdykoli odebrat
Jak poznám, že společnost Klarna obdržela mou platbu?
Klarna Vás upozorní e-mailem a push notifikací na splatnost platby a na to, že jste platbu provedli nebo jste ji zmeškali. V aplikaci Klarna si můžete kdykoli zkontrolovat stav své objednávky a platby.
Co se stane, když nezaplatím za svou objednávku včas?
Pokud se platbu nepodaří strhnout ve stanoveném termínu, bude Klarna pokus opakovat. Pokud se ani tento pokus o platbu nezdaří, bude zmeškaná platba připočtena k částce další plánované platby.
Upozorňujeme, že za zmeškané platby jsou účtovány poplatky z prodlení a nezaplacené dluhy jsou zasílány k vymáhání pohledávek. Pokud se dostanete do finančních potíží nebo potřebujete další podporu při správě svých financí, obraťte se na naše oddělení služeb zákazníkům – jsme tu pro Vás.
Obdržel jsem fakturu, ale zboží jsem ještě neobdržel.
Dokud zakoupené produkty neobdržíte, není třeba za objednávku platit.
Co se stane, když objednávku zruším nebo vrátím?
Jakmile společnost Westwing potvrdí společnosti Klarna, že Vaše zrušení / vrácení objednávky bylo přijato, Klarna zruší všechny budoucí plánované platby a vrátí všechny dlužné částky. V aplikaci Klarna okamžitě uvidíte vrácení peněz.
Jak dlouho trvá refundace?
Vaše refundace bude zpracována během 14 dní. Jakmile Westwing Vaši vrácenou nebo zrušenou objednávku zaeviduje, dostanete peníze zpět podle zásad pro refundace společnosti Westwing.
Co se stane s mou fakturou, když zboží vrátím?
Jakmile společnost Westwing obdrží vrácenou objednávku a společnost Klarna obdrží potvrzení o vrácení této objednávky, vrátí společnost Klarna veškeré vybrané platby a zruší všechny budoucí plánované platby. Vždy máte možnost sledovat stav své objednávky v aplikaci Klarna.
Co se stane s mou fakturou, když jsem vrátil část své objednávky?
Jakmile společnost Westwing obdrží částečné vrácení objednávky a společnost Klarna obdrží potvrzení o vrácení této objednávky, zašle Vám společnost Klarna aktualizovanou fakturu s upraveným splátkovým kalendářem. Vždy můžete sledovat stav své objednávky v aplikaci Klarna.
Neobdržel jsem e-mail s fakturou/informacemi o platbě.
Můžete se přihlásit do aplikace Klarna, kde najdete všechny své objednávky a informace o platebním plánu.
Stále mám dotazy ohledně platby Klarna, jak se s Vámi mohu spojit?
Stále potřebujete pomoc? Kontaktujte nás. https://www.klarna.com/cz/zakaznicky-servis/