Koronavirus - AKTUÁLNÍ INFORMACE
-
Má koronavirus vliv na realizaci objednávek?
Celý svět čelí v poslední době výzvám spojeným s šířící se nákazou koronavirem. Koronavirová infekce má většinou mírný průběh a podobá se nachlazení, v některých případech však vede k závažnější infekci s těžším průběhem. Naším cílem je dodržení slíbeného termínu dodání a aktuálně také nepředpokládáme, že dojde k jakémukoli výraznějšímu opoždění při doručování zásilek.
V tuto chvíli ještě nepociťujeme žádné výraznější komplikace týkající se realizace objednávek našich zákazníků. Převoz zboží v rámci České republiky i jiných evropských zemí je i nadále povolen. Jsme si vědomi toho, že se situace může dynamicky vyvíjet. Budeme Vám poskytovat vždy aktuální informace. (Aktualizováno 19.03.2020)
-
Jaká opatření byla přijata pro ochranu zaměstnanců a zákazníků před nákazou koronavirem?
Přijímáme veškerá opatření, abychom před jakýmkoli rizikem ochránili jak naše zaměstnance, tak naše zákazníky. Děláme vše, co je v našich silách, abychom zamezili nebo alespoň zpomalili šíření koronaviru.
Již v časném stádiu rozvoje epidemie pracovali naši zaměstnanci na dálku ze svých domovů. V našich skladech jsme zpřísnili hygienická opatření, jejichž dodržování neustále kontrolujeme. Díky práci na směny minimalizujeme riziko infekce, v jednu dobu totiž pobývá v jedné místnosti minimum zaměstnanců. Díky okamžité reakci tak naše logistické oddělení v úzké spolupráci s dopravními společnostmi bez problému a bezpečně realizuje Vaše objednávky. (Aktualizováno 19.03.2020)
-
Realizují dodavatelé dodávku objednávek na sklady Westwing?
Neustále úzce spolupracujeme s našimi dodavateli z celého světa a ujišťujeme se, že řetězec našich dodávek zůstane nepřerušený. V tuto chvíli evidujeme jen velmi málo zpožděných či anulovaných objednávek. V případě jakýchkoli komplikací Vás budeme neprodleně informovat.
Ujišťujeme Vás, že přísné hygienické nároky splňují také dodavatelé, se kterými spolupracujeme. (Aktualizováno 19.03.2020)
-
Je možné prodloužit lhůtu na vrácení výrobků?
Vzhledem k aktuální situaci doporučujeme zdržet se vracení výrobků až do doby, kdy bude epidemie na ústupu.
Rádi bychom Vám připomněli, že Westwing nabízí 100denní lhůtu na vrácení. Pokud hrozí, že tento termín nebude dodržen, stačí označit výrobek k vrácení po přihlášení se na svém účtu Westwing nebo kontaktovat naše zákaznické centrum. V urgentních případech je odběr zásilek realizován standardně kurýry, kteří s námi spolupracují. (Aktualizováno 19.03.2020)
-
Je zákaznické centrum standardně dostupné
V případě jakýchkoli otázek či nejasností Vám naše zákaznické centrum poskytne potřebné informace, a to samozřejmě přímo z domova. Těšíme se na vaše telefonáty nebo zprávy. (Aktualizováno 19.03.2020)
-
Často kladené otázky a naše odpovědi
Obecné otázky a naše odpovědi
-
Co je Westwing?
Westwing je internetový obchod s interiérovým designem a stálou nabídkou výrobků. Najdete v něm jedinečné výrobky nejlepších evropských a světových značek, seřazené podle kategorií. Díky tomu najdete konkrétní výrobek, který hledáte pohodlně a rychle. A co víc, většinu výrobků od nás dostanete ve velmi krátkém čase - 4-7 dnů!
Westwing Vám nabízí velké množství inspirací - v sekci "Shop the look" najdete hotové místnosti, které pro Vás připravili naši interiéroví designéři. Pokud se rádi staráte o svůj domov - Westwing je tím pravým místem pro Vás.
-
Jaký je rozdíl mezi Westwing a Westwing?
Westwing (www.westwing.czwww.westwing.cz) Je navržen jako nákupní klub, kde můžete každý den najít různé inspirace a nápady s kampaněmi s omezenou dobou trvání a jejichž výrobky jsou k dispozici pouze po určitou dobu a v určitém množství. Westwing je e-shop, kde najdete široký sortiment výrobků, nápady a inspirace pro vybavení a zdobení vašeho domova.
Nastavení účtu a naše odpovědi
-
Co dělat, když zapomenu své heslo?
Stačí kliknout na odkaz "Zapomněli jste heslo?" a v uvedeném poli zadat e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci. Na tuto e-mailovou adresu Vám zašleme odkaz, na který musíte kliknout a potvrdit ho. Posledním krokem je zadání nového hesla.
-
Jak si mohu změnit své heslo?
Heslo si můžete změnit kdykoliv. Jediné, co musíte udělat, je přihlásit se na www.westwing.cz a přejít na panel uživatele (vpravo nahoře). Pod příkazem "Změnit heslo" zadejte do prvního volného pole aktuální heslo a do druhého pole Vámi zvolené nové heslo. Nakonec klikněte na pole "Uložit heslo".
-
Jak si mohu změnit svou e-mailovou adresu?
Po přihlášení na www.westwing.cz přejděte na panel uživatele. Aktuální e-mailová adresa se zobrazí v poli "Informace o účtu". Vše, co musíte udělat, je změnit jej ručně, zadat novou e-mailovou adresu a pak kliknout na pole "Uložit".
-
Jsou mé osobní údaje v bezpečí?
Velký význam přikládáme důvěrnosti osobních údajů, které se řídí platnými předpisy o ochraně osobních údajů a zákazem jejich šíření v médiích. Zpracováváme je pouze pro vlastní potřeby. Podrobnější informace naleznete zdezde. Pokud máte více otázek, kontaktujte nás na pomoc@westwing.cz.
Otázky ohledně objednávky a naše odpovědi
-
Jak si mohu objednat?
Postup objednávání je velmi jednoduchý. Pokud jste našli svůj oblíbený výrobek, umístěte ho do nákupního košíku, kliknutím na tlačítko "Nákupní košík" a potom na položku "K pokladně". Následně se otevře nové okno, ve kterém se bude zobrazovat vaše fakturační a doručovací adresa. Pokud u nás nakupujete poprvé, budete požádáni, abyste zadali své údaje o fakturační adrese. Pokud jste u nás již nakupovali, Vaše fakturační adresa je uložena, ale při každé objednávce ji můžete změnit. Pokud se Vaše fakturační adresa odlišuje od doručovací adresy, můžete samozřejmě zadat samostatnou adresu na doručení. Po zadání údajů přejdete k platební transakci, kde vyberete možnost platby. Nakonec obdržíte přehled objednávky v části "Potvrzení objednávky". Po odeslání objednávky obdržíte ihned e-mail s potvrzením. Faktura DPH bude zaslána ve formě PDF souboru do 7 pracovních dnů od konečného termínu doručení uvedeného na potvrzení objednávky.
-
Jak si mohu zkontrolovat stav své objednávky?
Stav své objednávky si můžete kdykoliv zkontrolovat. Po přihlášení se na webovou stránku www.westwing.cz přejděte na panel uživatele a zadejte "Moje objednávka", kde se nacházejí všechny objednané výrobky a informace o stavu objednávky a provedené platbě. Zpráva s číslem dodacího listu bude odeslána na e-mailovou adresu uvedenou při registraci.
-
Mohu si po objednání sloučit několik objednávek do jedné?
Po provedení nákupu není z technických důvodů možné slučovat jednotlivé objednávky. Chcete-li se vyhnout nepříjemnostem, doporučujeme Vám zpracovat objednávku pouze v případě, když jste si jisti, že obsahuje všechny požadované položky.
-
Jak mohu zrušit objednávku?
Chcete-li zrušit celou objednávku nebo její část, zašlete prosím e-mail na adresu pomoc@westwing.cz. E-mail by měl obsahovat číslo objednávky a názvy výrobků, které mají být odstraněny. Objednávku si můžete zrušit i sami přihlášením na Váš Westwing účet, zadáním "Moje objednávky", výběrem čísla objednávky a potom "Zrušení objednávky" (funkce umožňuje zrušit celou objednávku nebo označit výrobek, který z ní chcete odstranit). Objednávky ve stavu "Odeslaná objednávka" nelze zrušit.
Platby a naše odpovědi
-
Kdy má být objednávka zaplacena?
Platba za objednávku se inkasuje ihned po jejím obdržení, pokud nebyla zvolena možnost platby v hotovosti při dodání (dobírkou).
-
Jaké typy plateb Westwing akceptuje?
Přijímáme následující způsoby platby: kreditní kartou, PayPal nebo dobírkou. V současné době není možné provést platbu tradičním bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.
-
Jsou platby a jiné transakce, které uskutečňuji, bezpečné?
Velký význam přikládáme bezpečnosti operací a transakcí. Údaje zadané při registraci používá pouze společnost Westwing a jen pro vlastní účely. Veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné v souladu s ustanoveními o ochraně osobních údajů. K zajištění online platebních transakcí používáme nejmodernější bezpečnostní technologie jako Secure Socket Layer (SSL). SSL je americký, uznávaný protokol pro zajištění výměny dat. Všechny informace poskytnuté našimi zákazníky, které jsou potřebné pro splnění objednávky, dostává Westwing v podobě kódů. V dubnu 2014 se objevily informace o zranitelnosti SSL s názvem "Heartbleed", což ovlivnilo mnoho mezinárodních webových stránek. Bezpečnostní opatření na serverech společnosti Westwing byla neprodleně aktualizována a neovlivnila transakce jakéhokoli zákazníka společnosti Westwing. V zájmu bezpečnosti Vašich osobních údajů doporučujeme pravidelně měnit heslo.
Doručení a naše odpovědi
-
Jak dlouho trvá doručení objednaného zboží?
Očekávaná lhůta doručení je uvedena u jednotlivých nabízených výrobků. Stejně je uvedena ve zprávě odeslané po zadání objednávky. V uživatelském panelu v "Moje objednávky" si můžete zkontrolovat aktuální stav objednávky. O případné změně data doručení objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
-
Jak Westwing posílá zboží zákazníkovi?
Objednané výrobky jsou pečlivě zabalené v našem skladu a doručeny kurýrní společností na adresu uvedenou v objednávce.
-
Jak si mohu domluvit s kurýrní společnosti datum doručení?
Velké a těžké zásilky dodává specializovaná spediční společnost. Při objednávce uveďte prosím své kontaktní telefonní číslo, které Vám umožní dohodnout si termín doručení.
-
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
Osobní odběr zakoupeného zboží není možný.
-
Jaké jsou přepravní náklady?
Standardní přepravní náklady jsou 99 CZK s hodnotou zásilky do 800 CZK a zdarma při objednávkách nad 800 CZK. Celkové přepravní náklady jsou uvedeny na potvrzení objednávky.
-
Může být zboží odesláno mimo zemi, ve které byla objednávka zadána?
V současné době provádíme nákupy a dodávky zásilek v České republice.
Výměna a vrácení zboží a naše odpovědi
-
Jak mohu vrátit dodané zboží?
Vrácení výrobku je velmi snadné! Pokud přijatý výrobek nedorazí v dobrém stavu nebo není podle Vašich představ, můžete ho do 100 dnů vrátit. Pro zajištění rychlého zpracování a optimální služby Vám nabízíme dvě možnosti návratu.
1. Pokud chcete zboží vrátit, zašlete e-mail na adresu pomoc@westwing.cz nebo nás kontaktujte telefonicky v době od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 na +420 228 887 756. Žádost by měla obsahovat název vráceného zboží, pořadové číslo a důvod vrácení. Naši konzultanti Vám poskytnou informace potřebné k objednání kurýra, který vyzvedne zásilku a dodá ji do našeho skladu.
2. Vrácení objednávky lze provést i po přihlášení se na účet Westwing, přechodem na pole "Moje objednávky", výběrem objednávky a potom "Vrácení nákupu" (funkce umožňuje vrátit celou objednávku nebo označit jen výrobek, který chcete vrátit). Pokud důvodem vrácení je poškození nebo nedostatek námi dodaného výrobku, kurýr si ho vyzvedne na naše náklady. V ostatních případech účtujeme poplatek ve výši dodacích nákladů vzniklých při objednávce. Přiložte k zásilce vyplněný formulář na vrácení, který nám umožní převést finanční prostředky. Protože chceme našim klientům poskytovat nejvyšší kvalitu výrobků a služeb, byli bychom Vám vděčni, kdybyste uvedli důvod vrácení zboží.
-
Do kolika dnů mohu zboží vrátit?
Výrobek je možné vrátit do 100 dnů od data jeho doručení. V případě zjištění vady výrobku po uplynutí této lhůty, je možné využít právo na uplatnění reklamace. Prosím, kontaktujte nás na pomoc@westwing.cz. Každý případ zvážíme individuálně a najdeme nejlepší řešení.
-
Je zakoupený výrobek v záruce?
Všechny výrobky zakoupené od společnosti Westwing podléhají záruce v souladu s platnými právními předpisy Evropské unie. V případě zjištění vady dodaného zboží kontaktujte prosím oddělení zákaznického servisu pomoc@westwing.cz. Rádi Vám pomůžeme v dalších krocích a pokusíme se problém vyřešit co nejdříve.
-
Jak mohu výrobky vrátit?
Kontaktujte nás prosím na pomoc@westwing.cz, postaráme se o dopravu a společně určíme otázky týkající se realizace návratu.
-
Kdy a jak dostanu své peníze zpět?
Vrácení peněz proběhne během několika pracovních dnů od dne registrace vrácené zásilky v našem obchodě. V případě plateb kreditní kartou je čekací doba vrácení peněz obvykle o něco delší. Pokud zvolenou metodou byla platba na dobírku, vrácení bude provedeno na bankovní účet uvedený ve formuláři na vrácení platby. Délka čekání na zaúčtování peněžní částky je individuální záležitostí banky.
Otázky ohledně dárkových kupónů a naše odpovědi
-
Kde najdu slevový kupón?
Seznam všech slevových kupónů je k dispozici v uživatelském panelu v "Moje slevové kupóny". U každého slevového kupónu jsou uvedeny informace o datu jeho platnosti a minimální hodnotě objednávky, která umožňuje jeho použití. Aktivní kupóny najdete také v pravém horním rohu stránky.
-
Jak uplatnit slevový kupón?
Po výběru výrobků a jejich umístění do košíku klikněte na "Do pokladny" a zvolte způsob platby. Poté přejděte do pole "Potvrzení objednávky", vyberte kupón a klepněte na tlačítko "Použít". Systém automaticky vypočítá hodnotu objednávky a sníží částku, která má být zaplacena o hodnotu kupónu. Vezměte prosím na vědomí, že na jednu objednávku lze použít pouze jeden kupón.
Další otázky a naše odpovědi
-
Jak se mohu obrátit na společnost Westwing v případě technických problémů (např. vstup na stránku, zadání objednávky)?
V takové situaci se můžete obrátit na oddělení služeb zákazníkům na adrese:pomoc@westwing.cz nebo zavolat na číslo +420 228 887 756 - pracujeme od pondělí do pátku od 08:00 - 20:00. Budeme se snažit Vám pomoci a vyřešit Váš problém co nejdříve.
-
Jak můžete navázat spolupráci s Westwing?
Neustále hledáme nové partnery, se kterými budeme spolupracovat a budeme mít možnost navázat nové kontakty. Za tímto účelem pošlete e-mail na adresu: partner@westwing.de..
Kontakt a naše odpovědi
-
Jak mohu kontaktovat oddělení služeb zákazníkům?
Doporučujeme Vám napsat e-mailovou zprávu na adresu: pomoc@westwing.cz nebo telefonicky na čísle +420 228 887 756, pracujeme od pondělí do pátku od 08:00 - 20:00.
-